انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

اجاق گاز مبله آلتون مدل X5 W

انتخاب سنتر | شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶ ق.ظ

اجاق گاز مبله آلتون مدل X5 W

ALTON COOKER Model X5 W






برای مشاهده قمیت اجاق گاز مبله آلتون مدل X5 W کلیک کنید .


توضیحات

اجاق گاز 5 شعله آلتون مدل X5W


اجاق گاز 5 شعله آلتون مدل X5W، از تولیدات باکیفیت و پرطرفدار این شرکت است. این دستگاه از رده اجاق گازهای مبله است، از بدنه بادوام استیل ساخته شده که خاصیت ضدزنگ دارد.


 

تعداد پنج شعله با ابعاد کوچک و بزرگ برای این اجاق‌گاز در نظر گرفته شده که به کاربر اجازه می‌دهد بسته به نوع ظرف مورد استفاده خود از شعله مناسب استفاده کند. این اجاق گاز آلتون مدل X5 مجهز به فندک اتوماتیک برای روشن کردن شعله‌ها و فر بوده و به کمک ولوم‌های چرخشی می‌توان میزان شعله‌ها را کنترل نمود.

 


 

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این اجاق گاز می‌توان به تایمرقطع جریان گاز، شعله زما‌ن‌دار آن همراه با نمایشگر، کلیدهای دیجیتال، سیستم ترموکوپل که موجب قطع گاز در شرایط خطرناک همچون سرازیر شدن یا خاموش شدن شعله شده که عملکرد ایمن دستگاه را بالا می‌برد اشاره نمود. همچنین دارای پایه‌های قابل تنظیم جهت هم‌تراز شدن آن با کابینت آشپزخانه شما می‌باشد.

 


 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و برای مشتریان عزیزی که قصد مشاهده کیفیت و کارایی کالا از نزدیک را دارند امکان بازدید از هایپر خلیج فارس با فضایی گسترده وجود دارد تا از نزدیک محصولات و مدلهای مختلف را ارزیابی کنند. اعتماد به انتخاب سنتر کار سختی نیست.

 

فروشگاه هایپر خلیج فارس (فروشگاه انتخاب سنتر)  این افتخار را دارد که با تجربه  سالیان متمادی و ارائه خدمت به مشتریان گرامی با خدمات و تخفیف  خدمتی دیگر را به هموطنان عزیز ارائه دهد.


  • انتخاب سنتر

اجاق گاز مبله آلتون مدل X5 W

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی