انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

قیمت لباسشویی دوو - انتخاب سنتر 1

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۳۴ ق.ظ

ماشین لباسشویی های نسل جدید دوو، این برند با تعبیه موتورهای دایرکت درایو نسل جدیدی از لباسشویی را به بازار ارائه کرده است. با تجهیز شدن ماشین لباسشویی به این تکنولوژی، صدای تولید شده در حین کارکردن ماشین لباسشویی از بین رفته است و آرامش به ارمغان آمده است. پیشرفت و امکانات در تمام ماشین های لباسشویی ۷ کیلویی، ۸ کیلویی و ۹ کیلویی دوو چشمگیر است. در این راستا برای خرید و انتخاب راحتتر لباسشویی مورد پسند خود از اطلاعات گردآوری شده در جدول استفاده نمایید، و برای اطلاع از جزئیات و قیمت لباسشویی دوو بر روی مدل و یا تصویر لباسشویی مورد پسندتان کلیک نمایید.


لباسشویی دوو

اگر به دنبال بهترین قیمت و کیفیت هستید، در انتخاب سنتر بهترین مدل‌های ماشین لباسشویی دوو و برندهای برتر وجود دارد تا شما بتوانید مدل موردنظر خود را با بررسی و مقایسه مدل های مختلف انتخاب کنید. هر مدل امکانات خاصی دارد که شاید شما به همه آن‌ها نیاز نداشته باشید. پس باید قبل از خرید، نیاز خود از یک ماشین لباسشویی و همچنین بودجه‌ای که هزینه می‌کنید را بدانید. می‌توانید امکانات و قیمت لباسشویی دوو را در فروشگاه انتخاب سنتر و همینطور در نمایشگاه هایپر خلیج فارس به صورت حضوری ببینید تا

انتخاب سنتر با شعار بهترین قیمت ، بهترین انتخاب سعی بر آن داشته است در امر خرید تمام راهنمایی های لازم را ارائه دهد، و در خرید لباسشویی دوو مشتریان خود را با مدل های مختلف و حدود قیمت هر کدام آشنا سازد. همچنین در راستای اطمینان و خرید حضوری مشتریان، نمایشگاهی را با نام هایپر خلیج فارس تاسیس نموده است. این نمایشگاه در زیربنایی وسیع امکان خرید حضوری و رویت محصول و مقایسه قیمت ها را از نزدیک برای مشتریان گرامی محیا ساخته است. ما با عنوان نمایندگی دوو این افتخار را داریم تا با موجود کردن کلیه محصولات دوو با قیمت عالی در خدمت شما عزیزان باشیم. راحت‌تر ماشین لباسشویی مناسب خود را انتخاب کنید. منبع : http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

    میتایهخایی

                     سیی

منبع 

  • انتخاب سنتر

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO91

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۱۳ ب.ظ

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO91

سری ذن پرو (Zen Pro)

شرکت دوو در ادامه تولید لباسشویی های هوشمند خود ، از سری لباسشویی های حرفه ای و مدرن با نام ذن پرو (ZenPro) رونمایی کرد. این سری از محصولات تحت عنوان کلی تر مجموعه White Land عرضه شده اند. طراحی بسیار زیبا و عملکرد بالای این دستگاه ها ، آنها را در میان کاربران بسیار محبوب کرده است. . در این سری لباسشویی ها ، انواع برنامه های شستشو گنجانده شده است که از جمله آنها می توان به شستشوی ویژه لباس کودک و سیستم شستشوی تاخیری نام برد. استفاده از نسل جدید موتورهای بدون تسمه موسوم به دایرکت درایو (DirectDrive) که کمترین لرزش و صدا را ایجاد می کند ، مهمترین قابلیت این سری محصولات به حساب می آید. دور موتور در این دستگاه ها ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. از دیگر مزایای لباسشویی های سری ذن پرو می توان به مصرف پایین انرژی در آن اشاره کرد. گرید انرژی این محصولات A+++ است ، بدین معنا که تا ۳۵% صرفه جویی در مصرف انرژی در این دستگاه ها لحاظ شده است.

 

primo

 

 

معرفی لباسشویی پریمو مدل DWK-PRIMO90

این لباسشویی دوو سری پریمو که یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارار ترین لباسشویی های دوو به حساب می آید ، دارای یک مخزن ۹ کیلویی است. بنابراین برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. موتور این لباسشویی از نوع بدون تسمه و دایرکت درایو می باشد و دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ۱۴ برنامه شستشوی مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول دارای سیستم ضد چروک برای اتوکشی آسان و سیستم حباب ساز است. اما نکته مهمی که این لباسشویی دوو را از سایر برندها متمایز می کند مصرف کم انرژی در آن است. گرید انرژی این لباسشویی +++A است که تا ۳۵% کاهش در مصرف انرژی را شاهد خواهید بود

 

5565656

 

 

تکنولوژی دایرکت درایو (Direct Drive)

در این تکنولوژی تسمه از موتور ماشین لباسشویی حذف شده و موتور مستقیما به دیگ شستشوی لباس متصل شده است. این تکنولوژی لرزش و صدای موتور را کاهش داده و باطبع مشکلات خرابی تسمه رانیز کم می کند ،همین امر موجب کاهش هزینه های ناشی از خرابی تسمه نیز می شود .این تکنولوژی مصرف انرژی را کاهش داده و در نهایت باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی می شود. از سویی دیگر با حذف تسمه و تجهیزات جانبی ، علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین لباسشویی بیشتر شده و بنابراین می توان ظرفیت ماشین لباس شویی و دیگ آن را نیز افزایش داد. داشتن ظرفیت شستشوی بالاتر این امکان را فراهم می کند تا در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، بتوانید حجم بیشتری از لباس را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه با صرف انرژی کمتر، بشویید.

 

 

direct drive

 

 

 

فناوری حباب ساز (Eco Bubble) 

عملکرد فناوری حباب ساز بدین صورت است که به وسیله مولد یا ژنراتور کار گذاشته شده در ماشین لباسشویی ، آب ، مواد شوینده و هوا طبق یک فرمول خاص با هم ترکیب شده و در نتیجه حباب آماده وارد دیگ لباسشویی می شود. این تکنولوژی مزایای زیر را دارد :

 

کاهش مصرف انرژی تا ۷۰% به دلیل استفاده نکردن از هیتر در شستشوی Eco Bubble

جلوگیری از آسیب دیدن الیاف لباس به دلیل تماس اندک لباس با سطح دیگ

کیفیت شستشوی بهتر : سرعت جذب حباب در الیاف لباس ۴۰% سریعتر می شود.

 

eco bubble

 

 

انتخاب سنتر فقط یک فروشگاه اینترنتی نیست

فروشگاه انتخاب سنتر به عنوان عزضه کننده محصولات دوو ، با دارا بودن فروشگاه مرکزی انتخاب سنتر به وسعت ۵۰۰ متر ، امکان خرید حضوری محصولات دوو را برای مشتریان گرامی فراهم کرده است. شما می توانید انواع لباسشویی های دوو را مشاهده نموده و محصول مورد نظرتان را با بهترین قیمت خریداری نمایید. قیمت لباسشویی دوو و جدیدترین لباسشویی های دوو را در انتخاب سنتر مشاهده نمایید.

برای آشنایی بیشتر با انتخاب سنتر ، صفحه درباره ما را مشاهده کنید.

  • انتخاب سنتر

ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034

انتخاب سنتر | سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

ساید بای ساید دوو مدل D2S-0034



یخچال فریزر ساید بای ساید دوو سری پرایم ۳ در مدل D2S-0034 یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت دوو است که وارد بازار شده است. مجمموعه جدید Fresh Land سری پرایم ۳ درب که بصورت Door to Fresh Land است.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

سامانه کنترل سرمایش الکترونیک
Digital cooling

این سامانه در این مدل از ساید بای ساید دوو مجهز به سنسورهای کنترل دمایی است که دما را داخل و بیرون یخچال تشخیص داده و به سامانه کنترل دیجیتال منتقل می‌کند. این سامانه داده‌ها را تحلیل کرده و به کمپرسور منتقل می‌کند. کمپرسور با عملکرد بهینه، سرمایش مورد نیاز را تأمین می‌کند.بـا اسـتفاده از سـامانه هوشـمند الکترونیـک در ساید بای ساید دوو کنتـرل دمـا، میـوه وسـبزیجات و مـواد پروتئینـی بـرای مـدت طولانی‌تـری تـازه، سـالم و پرطــراوت می‌مانــد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

درِ سوم همراه با سامانه سرمایش فلزی
۳rd Door
with Metal Cooling

طراحی نوآورانه دَر سوم همراه با پنل استیل به کار رفته داخل دَر، باعث حفظ و نگهداری سرما و بازتابش آن به داخل محفظه شده و سبب حفظ تازگی هرچه بیشتر مواد غذایی در اینیخچال فریزر می‌شود.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

امکان نگهداری گوشت و مرغ تازه در زمانی بیشتر

گوشت، مرغ و ماهی را با بهترین کیفیت خود در یخچال نگهداری کنید.محفظه حرفه‌ای نگهداری از گوشت و مواد پروتئینی (در دمای ثابت ۴ درجه) محیطی ایده آل را برای نگهداری تازه موادغذایی بدون کاهش ارزش غذایی فراهم می‌آورد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

بوزدایی، تصفیه هوا و پاکسازی با فیلتر سه لایه

Air Fresh Filter

ســامانه فیلترینــگ بــه کار گرفتــه شــده در ایــن محصـول از شرکت دوو ، بـا حـذف بوهـای نامطبـوع، باکتـری هـا و آ لاینـده هـا، طعـم و بـوی طبیعـی مـواد غذایـی را حفـظ مـی کنـد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

کمپرسور اینورتر دیجیتال

Digital Inverter Compressor

کمپرسـور اینورتر در این مدل از یخچال فریزر ساید بای ساید دوو نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی %۲۳ انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌کنـد.کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال بـا عملکـرد بهینه وقابلیــت کارکــرد در پنــج ســطح (تــوان خروجــی) کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل می‌رسـاند، در نتیجـه مـواد غذایـی بـرای مـدت زمـان طولانی‌تـری سـالم و بـا طـراوت باقـی می‌مانـد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

 

سامانه سرمایش سریع یخچال

Super Ref

 

این قابلیت به منظور حفظ تازگی و طراوت مواد غذایی، یخچال را با حداکثر توان تا رسیدن به دمای مورد نظر هدایت می‌کند.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یا منهای ۴ درجه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

ساید بای ساید دوو سری پرایم 3 دی آر مدل : D2S-0034SS

 

 

سامانه سرمایش سریع فریزر

Super Freeze

 

این سامانه در ساید بای ساید جدید دوو  با سرعت بخشیدن به فرایند انجماد و پایین آوردن دمای فریزر در کمترین زمان باعث حفظ ارزش و شکل ظاهری مواد غذایی می شود.
در این حالت کمپرسور با حداکثر قدرت تا ۱۵۰ دقیقه یکسره به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ساید بای ساید دوو سری پرایم ۳ دی آر مدل : D2S-0034VS




منبع : انتخاب سنترhttp://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

فروش فوق العاده لباسشویی دوو

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۹ ب.ظ

فروش فوق العاده لباسشویی دوو

فروش فوق العاده لباسشویی دوو در نمایندگی آنلاین دوو انتخاب سنتر با بهترین قیمت .

انتخاب سنتر در طرحی به مناسبت آغاز ماه مهمانی خدا شروع به فروش لباسشویی های دوو با بهترین قیمت کرده است که این طرح شامل مدل های مخلف ماشین  لباسشویی دوو از جمله لباسشویی هشت کیلویی دوو می شود . 

در این طرح تعدادی محدود لباسشویی دوو فروخته می شود که تنها مدت آن تا پایان ماه مبارک رمضان است.

برای اطلاعات بیشتر به صفحه ماشین لباسشویی دوو در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇لینک صفحه👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇


  • انتخاب سنتر

پاسخ دهی سوال ها ؟

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

در این قسمت شما می توانید هرگونه سوالی که در مورد محصولات در انتخاب سنتر دارید بپرسید؟

  • انتخاب سنتر

قیمت لباسشویی دوو - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۰۳ ب.ظ

فروش ماشین لباسشویی دوو با بهترین قیمت در نمایندگی آنلاین دوو انتخاب سنتر .

انتخاب سنتر در طرحی جدید از  15 مرداد اقدام به فروش ماشین لباسشویی های دوو با بهترین قیمت کرده است که این مدت محدود بود و غیر قابل تمدید .

برای اطلاعت بیشتر از شرایط فروش ماشین لباسشویی های دوو به صفح رسمی لباسشویی دوو در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه :

 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

قیمت لباسشویی دوو - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

بهترین قیمت لباسشویی دوو را در نمایندگی آنلاین دوو انتخاب سنتر پیدا کنید .

انتخاب سنتر بزرگترین نمایندگی آنلاین دوو در ایران در طرحی به مناسبت آغار فصل بهار شروع به فرشو لباسشویی دوو با بهترین قیمت کرده است.

برای اطلاع از بهترین قیمت لباسشویی دوو همراه با تحویل آنی درب منزل به صفحه رسمی ماشین لباسشویی دوو در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید.

لینک صفحه : 


http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

قیمت ال ای دی تی سی ال - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۵۴ ب.ظ

فروش فوق العاده ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر نمایندگی آنلین تی سی ال در انتخاب سنتر .

انتخاب سنتر حامی فروش محصولات و تلویزیون های ال ای دی تی سی ال بصورت انلاین و تحویل درب منزل تصمیم بر آن دارد در طرحی به مناسبت آغاز بهار ال ای دی های تی سی ال را بهترین قیمت در مدتی محدود خدمت متقاضیان عزیز عرضه کند .

برای اطلاعات بیشتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مرجعه فرمایید .

لینک صفحه:

 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84/

  • انتخاب سنتر