انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

فروش ویژه لباسشویی هشت کیلویی دوو - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۳۱ ب.ظ

بهترین قیمت لباسشویی هشت کیلویی دوو را در نمایندگی آنلاین دوو انتخاب سنتر پیدا کنید. 

انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین دوو در طرحی ویژه شروع به فروش ماشین لباسشویی هشت کیلویی دوو کرد است . 

این طرح در مدت محدود بود است و فروش لباسشویی دوو در تعداد محدود است  برای اطلاعات بیشتر به صفحه رسمی ماشین لباسشویی دوو در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه : 


http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

ال ای دی 50 اینچ تی سی ال - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

 

 تلویزیون ال ای دی TCL مدل S6000  یکی از جدیدترین محصولات این شرکت خوشنام بوده و  پاسخ‌گوی نیاز بسیاری از کاربران حرفه‌ای است. حداکثر کیفیت‌تصویر این تلویزیون FULL HD با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسلی است.درنتیجه می‌توانید فیلم‌های حجیم FULL HD را روی این تلویزیون مشاهده کنید و از کیفیت‌تصویری فوق‌العاده لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

android-icon

 

 

 

 

 

سیستم عامل Android

این مدل از ال ای دی تی سی ال دارای سیستم عامل اندروید است ، سیستم عامل طراحی شده برای گوشی های هوشمند ، تبلت و تلویزیون های هوشمند. در این صورت می توانید از بسیاری از امکانات این سیستم عامل که در گوشی قرار دارد را بر روی تلویزیون خود داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLS6000 2TCLS6000 3

 

 

 

 

 

طراحی فوق باریک Slim design

طراحی فوق باریک باعث می شود این محصول زیبایی منحصر به فردی به محیط اطراف خود ببخشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLS6000 1

 

 

 

 

 

 

 

 

کیفیت تصویر

تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصویر بسیار بالای ۲ میلیون پیکسل (۱۹۲۰×۱۰۸۰) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تکنولوژی دوبرایر تلویزیون های (WXGA(1366 x 768 است.

 

 

 

 

 

 

TCCL 4-min

 

 

 

 

صدای فراگیر

از قویترین و مجرب ترین تکنولوژیهای پخش صدای فراگیر و سه بعدی است که صدای دیجیتال را با کیفیت بسیار بالا از طریق پخش در کانالهای مجزا و مستقل از یکدیگر (کانالهای: چپ/ راست/ فراگیر چپ/ فراگیر راست/ وسط و کانال پخش اصوات فرکانس پایین باس) به شنونده ارائه می دهد. ۵ بلندگوی مستقل از یکدیگر توسط تکنولوژی DOLBY صدای فراگیر و شفاف را پخش کرده و وظیفه پخش اصوات فرکانس پایین باس بعهده بلندگوی باس خواهد بود.

 

  • انتخاب سنتر

تلویزیون ال ای دی تی سی ال - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۱ ق.ظ

فروش مستقیم تلویزیون ال ای دی تی سی ال در فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر . 

انتخاب سنتر در طرحی اقدام به فروش تلویزیون ال ای دی تی سی ال به صورت آنلاین کرد است که این طرح شامل انواع مدلهای تلویزیون تی سی ال می باشد . 

انتخاب سنتر در این طرح با توجه به بازار ال ای دی های تی سی ال سعی بر آن داشته تا بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال را ارائه بدهد که در جهت هرچه بیشتر کنترل قیمت ها گام بردارد . 

برای اطلاعات بیشتر از نحو فروش تلویزیون ال ای دی تی سی ال به صفحه رسمی تی سی ال در سایت انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه :

 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

فروش ویژه ال ای دی تی سی ال - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ
انتخاب سنتر نماینده فروش آنلاین محصولات تی سی ال در طرحی اقدام به فروش تلویزیون های تی سی ال با بهترین قیمت کمرد است در این طرح که به مناسبت عید سعید فطر بود انتخاب سنتر در جهت سیاست های  کحنترل قیمت بازار اقدام به عرضه ال ای دی های تی سی ال با بهترین قیمت کرد است . 
این طرح شامل انواع ال ای دی های تی سی ال موجود در انتخاب سنتر می باشد و فقط تا پایان روز جمعه 17 خرداد ماه اعتبار دارد . 

برای اطلاعات بیشضتر به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه : 
  • انتخاب سنتر

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO92

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۶ ب.ظ

لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO92

این لباسشویی دوو سری پریمو که یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارار ترین لباسشویی های دوو به حساب می آید ، دارای یک مخزن ۹ کیلویی است. بنابراین برای خانواده های پر جمعیت مناسب می باشد. موتور لباسشویی دوو مدل DWK-PRIMO92 از نوع بدون تسمه و دایرکت درایو می باشد و دارای دور موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه است. ۱۴ برنامه شستشوی مختلف برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. همچنین این محصول دارای سیستم ضد چروک برای اتوکشی آسان و سیستم حباب ساز است. اما نکته مهمی که این لباسشویی دوو را از سایر برندها متمایز می کند مصرف کم انرژی در آن است. گرید انرژی این لباسشویی +++A است که تا ۳۵% کاهش در مصرف انرژی را شاهد خواهید بود


لینک صفحه : http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

لباسشویی هشت کیلویی دوو

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۱۷ ب.ظ

بهترین قیمت لباسشویی هشت کیلویی دوو در طرح فروش لباسشویی های دوو با بهترین قیمت در انتخاب سنتر . 

انتخاب سنتر با شروع ماه رمضان اقدام به فروش ماشین لباسشویی های دوو با بهترین قیمت کرد است که این سیاست در جهت کنترل هرچه بیشتر قیمت های موجود در بازار بود. 

برای خرید مستقیم ماشین لباسشویی دوو از نمایندگی آنلاین دوو به سایت انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه : 

http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D9%88/

  • انتخاب سنتر

قیمت ال ای دی تی سی ال - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۸ ق.ظ

خرید ال ای دی تی سی ال با بهترین قیمت از انتخاب سنتر به مناسبت ماه رمضان .

انتخاب سنتر نمایندگی آنلاین تی سی ال به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در جهت کنترل قیمت های بازار اقدام به فروش ال ای دی تی سی ال بدون واسطه کرده است  در این انواع ال ای دی تی سی ال از جمله 50 60 32 47 55 43 و .... عرضه می گردد برای اطلاعات بیشتر از قیمت تلویزیون های تی سی ال و مشخصات آنها به صفحه ال ای دی تی سی ال در انتخاب سنتر مراجعه فرمایید . 

لینک صفحه :

http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84/

  • انتخاب سنتر