انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS 68TW02B

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS 68TW02B

BOSCH 68TW02B DISHWASHER


برای مشاهده قیمت ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS 68TW02B کلیک کنید .

توضیحات

ماشین ظرفشویی بوش 14 نفره مدل SMS68TW02B با مصرف انرژی +++A و امکانات بسیاری که دارد یک انتخاب مناسب برای خانواده های پر جمعیت است .

این محصول با دارا بودن به روز ترین تکنولوژی ها و با توجه به کیفیت بسیار بالای خود‌،‌میتواند سال ها بدون کم شدن کارایی برای شما کار کند.

مصرف آب این ماشین ظرفشویی در هر بار شستشو 9.5 لیتر که باعث شده است این ماشین ظرفشویی یکی از کم مصرف ترین محصولات بازار میباشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

قابلیت Load Sensor در واقع یک حسگر است که با تشخیص تعداد ظروف کثیف‌،‌مقدار آب مورد نیاز را تأمین می‌کند. یعنی اگر تعداد ظرف‌ها زیاد باشد آب بیشتری مصرف میشود و اگر تعداد ظروف کم باشد آب کمتری وارد ماشین می‌شود. این حسگر برای صرفه جویی در مصرف آب و برق در ماشین ظرفشویی تعبیه شده است.

 

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

کار‌کرد حسگر تعداد ظروف به این گونه است که تعداد ظروف کثیف داخل دستگاه را اندازه گیری کرده و با توجه به آن مقدار دقیق آب مورد نیاز برای شستشوی ظروف را اندازه گیری میکند.

به این ترتیب هر چقدر تعداد ظروف کمتری داخل ماشین ظرفشویی باشد مقدار آب مصرفی هم کمتر خواهد بود.

در مصرف صرفه جویی کنید و با این کار هزینه های خود را کاهش دهید.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

 

 

ظرفیت این ماشین ظرفشویی 14 نفره میباشد که برای یک خانواده پر جمعیت کاملا مناسب میباشد.بعد از یک مهمانی خانوادگی دیگر نگران شستشوی ظروف نباشید.

 

ظرفشویی SMS68TW02B بوش به راحتی ظروف شما را شستشو میدهد.مصرف آب در این محصول بسیار کاهش یافته است و با بهره گیری از جدید‌ترین تکنولوژی های روز دنیا‌،‌سعی شده تا بیشترین کارایی و بهره به مشتری عرضه شود.

 

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

این محصول با توجه به استاندارد های روز اروپا طراحی و ساخته شده است که همین موضوع سبب شده تا از نظر کیفیت رتبه بسیار خوبی داشته باشد و در مقایسه با دیگر برند ها مانند سامسونگ‌ و ال جی ،‌ از فروش بیشتری برخوردار باشد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

نا‌گفته نماند که این ماشین ظرفشویی ساخت کشور آلمان میباشد و با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است.البته نا گفته نماند که آن دسته از محصولات بوش که در کشور ترکیه ساخته میشوند با محصولاتی که در آلمان ساخت میشوند هیچ تفاوتی ندارند و فقط به دلیل نزدیک تر بودن به بازار ایران و مسائل اقتصادی‌،‌در کشور ترکیه مونتاژ میشوند.

تمام قطعات استفاده شده در مدل های ساخت آلمان و ساخت ترکیه کاملا یکسان است و از نظر کیفیت هیچ تفاوتی ندارند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

شستن ظروف کثیف با ماشین ظرفشویی مزایای زیادی نسبت به شستن ظروف به روش سنتی دارند که در ادامه به آنها میپردازیم.

 

برای شستن ظروف با دست شما به مقدار بسیار بیشتری مواد شوینده نیاز دارید‌،‌زیرا در هر مرحله مقدار آن کمتر میشود و دیگر نمیتواند ظروف شما را پاک کند.

 

شستن ظروف باعث هدر رفتن مقدار زیادی آب میشود زیرا شما هر ظرف را به طور جدا‌گانه آبکشی میکند که همین امر باعث میشود تا مصرف آب افزایش یابد.

 

 جریان آب در ماشین های ظرفشویی به طور دقیق کنترل میشود تا از هدر رفتن آب کنترل شود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

نگران شستشوی ظروف بسیار کثیف خود نباشد.به لطف استفاده از جریان آب داغ سخت ترین لکه ها به راحتی پاک میشوند.حداقل 45 درجه سانتی گراد و حداثر 70 درجه سانتی گراد مقدار حرارت آبی است که برای شستشوی ظروف به کار برده میشود.

 

با جریان آب داغ چرب ترین ظروف‌،‌تمیز و براق میشوند.امکانات بسیاری که این ماشین ظرفشویی دارد باعث میشود تا ظروف به بهترین شکل تمیز و براق شده و هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نشود.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

این ماشین ظرفشویی صدای بسیار کمی دارد که در هنگام کار تنها 40 دسی بل صدا تولید میکند که مقدار بسیار کمی میباشد و هرگز آرامش شما را بر هم نمیزند و به شما اجازه میدهد در هر ساعت از شبانه روز بتوانید از دستگاه استفاده کنید.

 

جالب است بدانید که صدای داخل یک کتابخانه آرام‌،‌48 دسی بل میباشد.پس با این حساب شما میتوانید از این ماشین لباسشویی در یک کتابخانه استفاده کنید بدون اینکه مزاحمتی برای کسی ایجاد کند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

سبد ها را با توجه به نوع و تعداد ظروف جا به جا کنید تا فضای کافی برای جا دادن تمام ظروف فراهم شود.قابلمه ها و ظروف بزرگ را داخل سبد قرار دهید تا با جریان آب داغ شسته شوند.ظروف کوچکتر در سبد بالایی با جریان ملایم تر آب شستشو میشوند.

 

سنسور Load Sensor یا همان سنسور تشخیص تعداد ظروف یکی از امکانات بسیار کاربردی میباشد که بوش در این ماشین ظرفشویی جای داده است.

 

اگر تعداد ظروف کم باشد مقدار آب کمتری وارد دستگاه میشود و اگر تعداد ظروف زیاد باشد‌،‌مقدار آب بیشتری وارد سیستم شستشو میشود تا همه ظروف به راحتی شسته شوند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

با فعال کردن گزینه شستشوی سریع‌،‌در یک مدت زمان کوتاه ،‌تعداد زیادی از ظروف را شستشو دهید.زمانی که این گزینه را فعال کنید زمان آبکشی ظروف کاهش پیدا میکند.

 

تایمر 24 ساعته از دیگر امکاناتی است که به شما اجازه میدهد تا دستگاه را تنظیم کنید که در هر زمان که شما میخواهید شستشو را آغاز کند.به عنوان مثال شستن ظروف در ساعت های پایانی شب که زمان اوج مصرف انرژی میباشد هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.بهتر است که تایمر دستگاه را تنظیم کنید تا در نیمه های شروع به شستشو کند.صدای بسیار کم این محصول به هیچ وجه آرامش شما را بر هم نمیزند و با صدای بسیار کمی که دارد شستشوی ظروف را به پایان میرساند.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

این قابلیت که Dosage Assist یا سیستم تنظیم کننده مواد شوینده نام دارد سبب میشود تا مواد شوینده به بهترین نحو استفاده شوند.

 

با فعال شدن این گزینه‌،‌در هر مرحله با توجه به کثیفی ظروف و لکه ها‌،‌مقدار دقیق مصرف مواد شوینده کنترل شده تا از هدر رفتن آن جلوگیری شده و ظروف کاملا تمیز و براق شوند.

 

قابلیت بسیار فوق‌ العاده دیگری که در این ماشین ظرفشویی بسیار کاربرد دارد‌،‌قابلیت Active Water است که در هر مرحله مقدار دقیق آب مورد نیاز برای شستشو را تنظیم میکند.

 

به این ترتیب جریان آب بسیار بهتر و یکنواخت تر در جریان قرار میگیرد.این فناوری سه جزء دارد که شامل توزیع هدفمند‌،‌فناوری فیلتر بهبود یافته‌،‌گرم شدن و قدرت بیشتر برای چرخش آب است.

 

به این ترتیب شستشوی ظروف بسیار بهتر صورت میگیرد.

 

ماشین,ظرفشویی,بوش,14 نفره,مدل,SMS68TW02B

 

 

انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست و این امکان را به شما می دهد که از نمایشگاه انتخاب سنتر به نام هایپرخلیج فارس دیدن کنید و از نزدیک با تمام مشخصات و قیمت محصولات بوش آشنا شوید.

 

 

انتخاب سنتر نمایندگی بوش این افتخار را دارد تا با موجود کردن کلیه محصولات بوش با قیمت های عالی در خدمت شما عزیزان باشد.   

 

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات بوش با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش لوازم خانگی بوش را ارائه دهد.

 

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( bosch) می باشد.


مشخصات فنی

برند
Bosch
ساخت کشور
آلمان
ظرفیت
14 نفر
مصرف انرژی
+++A
عرض
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
ارتفاع
84.5 سانتی متر
جنس بدنه داخلی
استیل
تعداد برنامه های شستشو
8
میزان صدا
40 dB
ویژگی ها
Intensive Zone Vario Speed Plus Hygiene Plus Extra Dry
تعداد دمای شستشو
7 برنامه
سیستم هیدرولیکی
Active Water Dosage Assist Aqua Sensor Load-Sensor Detergent Automation Eco Silence Drive Zeolite - Drying
سیستم محافظت از شیشه
دارد
قفل کودک
دارد
میزان مصرف آب
9.5 L
سایر ویژگی ها

3 سبد با سیستم Vario Flex Pro

برنامه جرم گیری دستگاه (Machine Care)

سیستم تاخیر در شروع برنامه

صفحه کنترل لمسی 

نشانگر میزان نمک و جلادهنده 

سیستم صرفه جویی مصرف آب

  • انتخاب سنتر

ماشین ظرفشویی بوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی