انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

لباسشویی هیتاچی مدل : BD-W80XWV 3CG-X BK

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

لباسشویی هیتاچی مدل : BD-W80XWV 3CG-X BK

HITACHI WASHING MACHINE Model : BD-W80XWV 3CG-X BK


برای مشاهده قیمت لباسشویی هیتاچی مدل : BD-W80XWV 3CG-X BK کلیک کنید .

توضیحات

 


ماشین لباس‌شویی «هیتاچی» مدل «BD-W80XWV 3CG-X BK» یکی از محصولات کاربردی و قدرتمند این شرکت است. این دستگاه علاوه‌بر کیفیت ساخت خوب، مصرف انرژی بسیار کمی دارد و از رتبه انرژی +++A برخوردار است. این ویژگی در دستگاه‌هایی مثل ماشین لباس‌شویی که استفاده از آن‌ها به‌صورت روزمره انجام می‌گیرد، از اهمیت زیادی برخوردار است. گنجایش دیگ این مدل 8 کیلوگرم است.

 

 

 

 

در قسمت بالای درِ دستگاه، دکمه‌های تنظیمات آن قرار گرفته‌اند. کاربر با کمک این پنلِ تنظیمات و با توجه به نیاز خود، می‌تواند از میان 16 برنامه‌ی شست‌وشوی اتوماتیک یکی را انتخاب کند. صفحه‌نمایش دیجیتالی که در این قسمت تعبیه شده است، مشاهده و اِعمال تنظیمات را برای کاربر راحت‌تر کرده است.

 

 

 

 

سیستم خود تمیز کن:
یکی از مشکلاتی که قبلا با ان مواجه میشدیم کثیف شدن دیگ و کدر شدن ان پس از مدتی استفاده از لباسشویی بود.استفاده از شوینده ها و ضد رسوب ها همواره سخت و در تمیز کردن دیگ دچار دردسر میشدیم.اما این لباسشویی با سیستم خود تمیز کن خودکار در هر بار شستشو کاملا خود را تمیز و شما از شتن لباس ها در یک وان تمیز لذت خواهید برد.طبق تحقیقات صورت گرفته این عامل به کاهش 99 درصدی عوامل الرژی زا و باکتری ها می انجامد.در واقع بهره بردن از یک دیگ ضد زنگ و تماس ان با اب تمیز در سرعت بالای چرخش دیگ منجر به این فرایند تمیز شدن خودکار میشود.

 

 

 

 

 

طراحی خاص دیگ:

یکی از ویژگی هایی که میتواند به عمل شستشو کمک زیادی کند شکل دیگ به همراه شوراخ های ان است.نحوی قرار گیری سوراخ ها در این دیگ طوری است که پخش اب توسط انها کاملا یکنواخت صورت میگیرد همچنین طراحی ریز انها مانع از اسیب به تار و پود پارچه ها میشود.جریان یکنواخت اب باعث پاک شدن کامل الودگی و مواد شوینده میشود

 

 

 

 

 

دو سیستم کنترل لرزش:

در سطح اول این سیستم یک متعادل کننده با چهار لایه مایع قرار دارد.در واقع شیوه ی کارکرد این مایع به صورت یک وزنه ی متعادل کننده است و در جهت خلاف ،قرار گیری لباس ها پخش میشود و با وزن خود وزن ناشی از لباس ها را خنثی و به به ایجاد تعادل و ضذ لرزش بودن می انجامد.سیستم تعلیق سطح دوم در ایجاد یک لباسشویی کاملا بی صدا است در واقع ای سیستم مانند سیستم تعلیق و کمک فنرهای اتومبیل مانع از رسیدن لرزش ها به بدنه شده و از ایجاد صداهای اضافی جلوگیری میکند.

 

 

 

 

 

دیگ بزرگ:

اندازه ی دیگ تاثیر مستقیمی با شستوشوی بهتر لباسها دارد.هر مقدار اندازه ی ان بیشتر مقدار الودگی از تار و پود لباسها بیشتر بیرون کشیده میشود و لباسها بهتر تمیز میشوند.سه سنسور لرزش و مقدار بارگیری و دور موتور با کنترل عوامل متعددی مانند مقدار لباس و جنس پارچه ها،مقدار اب مورد نیاز و تعیین دقیق نحوه و تعداد چرخش ها بهترین عملکرد ممکن را ایجاد میکنند تا در ضمن شستوشوی بهتر در مصارف هم صرفه جویی شود.

 

 

 

صرفه جویی در انرژی:

سیستم هموشمند این لباسشویی با تشخیص اندازه ی بار و نوع پارچه زمان و مقدار اب را تعیین میکند.نتیجه ی این عملکرد جلوگیری از هدر رفت اب و انرژی است.

 

 

 


مشخصات فنی

مدل

لباسشویی هیتاچی مدل : BD-W80XWV 3CG-X BK

رنگ محصول
مشکی
برند
Hitachi
ظرفیت دیگ لباسشویی
8 کیلویی
مصرف انرژی
+++A
عرض
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
نوع موتور
دایرکت درایو
دور موتور
1400 دور
نوع صفحه نمایش
LED
تعداد برنامه های شستشو
16
ورودی لوله آب سرد و گرم
دارد
سایر ویژگی ها

دارای 16 برنامه شستشو

4 لایه متعادل کننده بار

دمای شست و شو قابل تنظیم

دیگ با قابلیت تمیز شوندگی خودکار

مجهز به حسگر 3 بعدی کنترل شست و شو

دارای سیستم کنترل لرزش گیر دوگانه

سیسستم های حسگر هوشمند

سیستم پیشرفته خود تعمیر خودکار

نمایشگر LED با عملکرد چند گانه

دارای سنسور تشخیص وزن لباسهای داخل دیگ، دمای آب،کف داخل دیگ

  • انتخاب سنتر

لباسشویی هیتاچی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی