انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704

انتخاب سنتر | شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۶ ق.ظ

ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704

BOSCH Side By Side Model KAN58A704



برای مشاهده قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 کلیک کنید .

توضیحات

یخچال ساید بای ساید بوش KAN58A704سری 6 ساید بوش با ظرفیت خالص 531 لیتر و سطح صدا 45 دسی بل ساخت کره جنوبی می باشد، این ساید بوش با طراحی زیبا  جلوه خاصی به آشپزخانه منزل شما می دهد، بخش داخلی این یخچال بوش با قطعات فلزی ساخته شده که لامپ داخلی آن از نوع LEDD می باشد.

 

 

چراغ های LED تعبیه شده در داخل یخچال سبب میشود تا شما محتویات یخچال را به راحتی مشاهده کنید. چراغ های LED بسیار با کیفیت هستند و مواد غذایی شما را در مرکز توجه نگه می دارد.

چراغ های LED یک مفهوم روشنایی کاملا جدید برای یخچال ها ارائه می دهد که حتی نور داخلی را بدون درخشش نیز تضمین می کند. چراغ های LED از برق کمتری نسبت به چراغ های معمولی یخچال استفاده می کنند و طول عمر دستگاه را افزایش می دهند.

از امکانات آسایش و ایمنی ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 می توان به NoFrost که دیگر نیازی به یخ‌زدایی دوباره نیست، کنترل دیجیتال الکترونیک جداگانه دما برای بخش یخچالو فریزر با نمایشگر کنترل دما، فیلتر آب و کلید روشن، قابلیت Supercooll، انجماد فوق‌العاده با خاموشی خودکار، سیستم صوتی و بصری هشدار باز بودن درب و سیستم صوتی و بصری هشدار در صورت اختلال در کارکرد بخش فریزر اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

از مواد غذایی سرد با SuperCooling محافظت کنید

اگر عملکرد SuperCooling در ساید بای ساید بوش فعال شود، غذا که فقط خریداری شده  است، سریعتر خنک می شود. در همان زمان، غذا را از یخچال در حال گرم شدن متوقف می کند. درجه حرارت با فشار دادن یک دکمه به 2 درجه سانتیگراد در پایین ترین حالت کاهش می یابد. برای جلوگیری از مصرف برق غیر ضروری، این عملکرد به طور خودکار پس از حدود 6 ساعت خاموش می شود.سیستم تازگی این ساید (2 × VitaFresh) غذاهای سالم را به مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد و قسمت FreshProtect-Box به صورت ریلی که دمای مناسب برای تمام غذاها می باشد.

 

 

SuperFreezing: حفاظت از مواد غذایی منجمد شده در ساید بای ساید بوش

SuperFreezing مواد غذایی منجمد را از یخ زدگی محافظت می کند وقتی که مواد غذایی تازه به فریزر اضافه می شود و غذای جدید سریعتر می شود. لوازم خانگی با یک تابع انجماد اتوماتیک هنگامی که دمای مورد نیاز رسیده است، به حالت عادی بازگردانده می شود. این مانع از اتلاف انرژی می شود. ساید بای ساید بوش مدل KAN58A704 به همراه آب سردکن و یخ ساز و ویژگی VitaFresh◄0°C► pluss که حفظ ایده آل طراوت، تنها با فشردن یک کلید می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

لوازم خانگی بوش در کنار شما. امروز، فردا و فراتر از آن

ما نمی توانیم فعالیت های روزانه زندگیتان را تغییر دهیم، اما می توانیم آنها را برای شما آسان تر و کوتاه تر کنیم. به عنوان برترین برند لوازم خانگی اروپا، ما همیشه به دنبال بهترین عملکرد در جهت راحت تر کردن زندگی روزمره شما هستیم. با لوازم خانگی بوش به شما کیفیت فوق العاده، تکنولوژی بی نظیر و نهایت اطمینان را ارائه می دهیم. دیروز، امروز و در آینده.

 


برای کسانی که دوبرابر لذت می خواهند.
یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش، تعالی تکنولوژی را با طراحی خارق العاده ترکیب کرده است. با وجود فناوری های نوآورانه بوش، تکه های یخ را با فشار یک دکمه آماده کرده ، میوه ها و سبزیجات را تا سه برابر بیشتر تازه نگه می دارد و هیچ گاه نیاز به برفک زدایی نخواهید داشت. در صورتی که خانواده پر جمعیتی دارید، می توانید یخچال فریزرهای فوق بزرگ ما را انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

 

 


ساید بای ساید بوش، یک یخچال و یک فریزر را به طور جمع و جور با هم ترکیب می کند. این یخچال فریزرها نه تنها فضای بزرگ و راحتی را تامین می کنند، بلکه بسیاری از ویژگی های دیگر را نیز ارائه می دهند. با وجود یخساز و آب سردکن، تکه های یخ و آب خنک همیشه در دسترس شما خواهند بود و از آنجا که یخچال فریزرهای ساید بای ساید ما ضدبرفک نیز هستند، نیازی به  برفک زدایی نخواهند داشت و بدین ترتیب راحتی و آسایش را به سادگی به شما عرضه می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

یخچال فریزرهای ساید بای ساید بوش : محافظی عالی برای غذاهای یخ زده و سرد.

یخچال فریزرهای ساید بای ساید ما، نه تنها از موادغذایی شما محافظت می کنند، بلکه از نظر اقتصادی به صرفه و حافظ محیط زیست نیز هستند. با فعال کردن ویژگی SuperCooling، موادغذایی تازه در یخچال سریع تر سرد می شوند و تنها با یک دکمه، دما به 2 درجه سانتی گراد می رساند و بدین گونه هیچ کدام از موادغذایی گرم نخواهند شد. در قسمت فریزر، ویژگی SuperFreezing، از آب شدن موادغذایی یخ زده هنگام قرار دادن موادغذایی جدید گرم جلوگیری می کند. موادغذایی به تازگی قرار گرفته نیز سریع تر در دمای 32- یخ می زنند که باعث می شود مواد مغذی و تازگی آنها حفظ شود. زمانی که دستگاه به دمای مورد نیاز می رسد، هر دو ویژگی به طور خودکار به حالت معمول برگشته که در نتیجه هم در انرژی صرفه جویی شده و هم از محیط زیست محافظت می شود.

 

 

 

 

 

 

لوازم خانگی بوش با فناوری سبز داخلی (Green Technology inside).
بوش با فناوری سبز، پیشرو پایداری محیط زیست و منابع طبیعی.
حدود 40% از اختراعات ثبت شده توسط بوش مربوط به محافظت از محیط زیست و استفاده مسئولانه از منابع طبیعی است. امروزه لوازم خانگی بوش در میان بهینه‌ ترین‌ ها و کم‌ مصرف‌ ترین‌ های جهان هستند که این امری مهم هم به لحاظ محیط زیست و هم به لحاظ اقتصادی می باشد.

MCIM00728319 BO PRF SUPER-KUEHLEN


بوش به دور از هر ماده مضری است، مثلاً: گازهای گلخانه‌ ای
در دهه‌ 1990، جهان بیش از پیش متوجه لزوم حفاظت از محیط زیست شد. بوش در این زمینه استانداردهایی وضع کرده است و یخچال‌ های تولید خود در آلمان، یونان و اسپانیا را کاملاً به محصولات فاقد گاز کلروفلورو کربن‌ (CFC) و فلورو کربن‌ (FC) تبدیل نموده است.
بوش، مدت زمان تازگی میوه ها و سبزیجات را افزایش می دهد.

 

green-1024x464

در سایت انتخاب سنتر می توانید محصولات بوش را با بهترین قیمت خریداری کنید. انتخاب سنتر تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست.امکان انتخاب در فروشگاه حقیقی و خرید در فروشگاه مجازی در انتخاب سنتر میسر است همچنین می توانید از سراسر اقصی نقاط کشور لذت خرید اینترنتی را باما تجربه کنید.

 


فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی بوش ( Bosch ) می باشد.



مشخصات فنی

گنجایش یخچال
30 فوت
رنگ
استیل
مصرف انرژی
A
عرض
90 سانتیمتر
عمق
67.4 سانتیمتر
ارتفاع
180 سانتیمتر
میزان صدا
45 db
لامپ یخچال
دارد
یخسازخودکار
دارد
قفل کودک
ندارد
اخطاربازماندن درب
دارد
تعدادطبقات
4 طبقه
سایر ویژگی ها

بدون برفک (NoFrost)

یخچال: طبقات درب 5 عدد و 3 عدد کشو

فریزر: طبقات درب 4 عدد و 2 عدد کشو

قفسه‌ها از جنس شیشه نشکن

فیلتر آب

آب‌سرد کن

یخ ساز خودکار

نمایشگر دما

دارای کنترل دیجیتال دما

سیستم جریان چندگانه هوا MultiAirflow

دارای عملکرد یخ بستن سریع SuperFreeze

حفظ دما به مدت 5 ساعت در صورت قطع برق

  • انتخاب سنتر

قیمت ساید بای ساید بوش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی