انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۴۳ ب.ظ

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR

BOSCH WASHING MACHINE Model 28780IR



برای مشاهده قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28780IR کلیک کنید .

توضیحات

 

 ماشین لباسشویی بوش مدل : WAT28780IRبا ظرفیت 9 کیلوگرم و سیستم تنظیم آب اتوماتیکActiveOxygenاز بهترین و کارآمدترین ماشین لباسشویی های  شرکت بوش است که از قدرتی مطلوب، کیفیتی بالا، و طراحی زیبا برخوردار است همچنین از نمونه مدل های پر فروش با قیمتی مناسب استبوش  قیمت لباسشوییدر فروشگاه ما با دیگر مراکز فروش لوازم خانگی رقابت می کند. خرید لوازم خانگی با نازلترین قیمتها تنها از طریق انتخاب سنتر امکان پذیر است.

 

با خرید از انتخاب سنتر و مشاهدهبوش  شگفت زده خواهید شد . این ماشین لباسشویی با14برنامه شستشو و مشخصات فنی کارآمد، دارای قابلیت ها و کارایی های متعددی میباشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز جهانی و با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده. اکثر خانم ها به شکل ظاهری و طراحی زیبای ماشین لباسشویی اهمیت فراوانی می دهند. این مدل ماشین لباسشویی هم از نظر ظاهری یک سر و گردن از دیگر مدل های ماشین لباسشویی های امروزی بالاتر است و در بازار متنوع لوازم خانگی توانسته توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند

 

bosch-17

 

ویژگی‌های این مدل ماشین لباسشویی : تکنولوژی ActiveWarer Plus سیستم مدیریت مصرف آب که موجب کاهش در هزینه و انرژی می شود. دیگر نگران طول عمر لباس های مورد علاقه تان نباشید ماشین لباسشویی دوو با ظرافت و دقت تمام لباس های شما را به خوبی تمیز کرده و سالم نگهداری می کند.  در این ماشین لباسشویی‌ها شستشو با آب سرد بهتر انجام می‌پذیرد. 

 

از دیگر خصوصیات مهم قابل اشاره در مورد این محصول می‌توان به شستشوی خودکار مخزن مواد شوینده, دور خشک‌کن قابل تنظیم و شستشوی خودکار دیگ در آن اشاره کرد.

 

ماشین لباسشویی بوش  مدل:WAT28780IRیک انتخاب درست برای خانم هایی که کیفیت و زیبایی ظاهری ماشین لباسشویی را باهم و در کنار هم می خواهند است. با خریداری ماشین لباسشویی دوو از آخرین تکنولوژی روز بهره مند شوید.

 

امروزه برنامه های تعریف شده یک ماشین لباسشویی موقع استفاده، در صرفه جویی زمان و رسهولت کار خیلی به کاربران کمک خواهد کرد، برنامه‌های کارآمد این ماشین لباسشویی نیز عبارت است از : برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی، دارای دور خشک کن قابل تنظیم، سیستم شستشو با ذخیره زمانی، برنامه شستشوی تأخیری برای به‌ کارگیری دستگاه در زمان دلخواه، شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای.

 

همین حالا با خریدبوشاز تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر برخوردار شوید. انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکا خرید اینترنتی لوازم خانگی وشرا با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت لباسشویی  بوشغافلگیر خواهید شد .

 

تمام محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند. اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست...

 

برایخرید لوازم خانگی بوشمانندماشین لباسشویی بوش باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. به طور مثال موقع انتخاب دستگاه حتما توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی مطابق با نیاز خانواده و تعداد افراد خانه تهیه کنید. رده مصرف انرژی دستگاه را نیز بررسی کنید تا هر ماه مجبور به پرداخت هزینه زیاد بابت اتلاف انرژی نشوید. گارانتی معتبر و طولانی مدت نیز از ویژگی های مهم یک ماشین لباسشویی به شمار می رود

مشخصات فنی

مدل

ماشین لباسشویی بوش  مدل WAT28780IR

رنگ محصول
سفید
برند
Bosch
ظرفیت دیگ لباسشویی
9 کیلویی
مصرف انرژی
+++A
عرض
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
ارتفاع
85 سانتی متر
نوع موتور
دور موتور
1400 دور
نوع صفحه نمایش
LED
ورودی لوله آب سرد و گرم
تعداد برنامه های شستشو
14
سایر ویژگی ها
  • شستشوی کم صدا مقرون به صرفه
  • VarioPerfect: برنامه های زمانی - یا برنامه های بهینه مصرف انرژی با عملکرد شستشوی بدون نقص
  • ActiveOxygen: نتایجی کاملا پاکیزه از نظر بهداشتی،برای البسه حساس در دمای شستشوی پایین- تنهابا یک اشاره
  • VarioDrun: شستشوی آرام و موثر
  • برنامه تمیز کردن درام با عملکرد یادآوری
  • چرخش کم صدا و مقرون به صرفه: موتور کم صدا با عمر طولانی
  • ActiveWater Plus: مدیریت منابع آب
  • انتخاب سنتر

قیمت لباسشویی دوو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی