انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24662IR

انتخاب سنتر | پنجشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24662IR

BOSCH WASHING MACHINE Model 24662IR



برای مشاهده قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAT24662IR کلیک کنید .

توضیحات

 

ماشین لباسشویی بوش مدل :WAT24662IR با ظرفیت 9کیلوگرم وسیستم  ضد لرزش فوق حساس AntiVibrations از بهترین و کارآمدترین ماشین لباسشویی های شرکت بوش است که از قدرتی مطلوب، کیفیتی بالا، و طراحی زیبا برخوردار استهمچنین از نمونه مدل های پر فروش با قیمتی مناسباستبوش  قیمت لباسشویی در فروشگاه ما با دیگر مراکز فروش لوازم خانگی رقابت می کند. خرید لوازم خانگی با نازلترین قیمتها تنها از طریق انتخاب سنتر امکان پذیر است.

با خرید از انتخاب سنتر و مشاهدهبوش شگفت زده خواهید شد .این ماشین لباسشویی با9برنامه شستشو و مشخصات فنی کارآمد، دارای قابلیت ها و کارایی های متعددی میباشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم.این دستگاه با استفاده ازجدیدترین تکنولوژی روز جهانیو با توجه به نیاز و اقتصاد خانواده طراحی و تولید شده. اکثر خانم ها به شکل ظاهری و طراحی زیبای ماشین لباسشویی اهمیت فراوانی می دهند. این مدل ماشین لباسشویی هم از نظر ظاهری یک سر و گردن از دیگر مدل های ماشین لباسشویی های امروزی بالاتر است و در بازار متنوع لوازم خانگی توانسته توجه بسیاری از مشتریان را جلب کند

ویژگی‌های این مدل ماشین لباسشویی : تکنولوژیSpeed Perfect سیستم بهینه سازی مصرف انژی که موجب کاهش در هزینه و انرژی می شود. دیگر نگران طول عمر لباس های مورد علاقه تان نباشید ماشین لباسشویی دوو با ظرافت و دقت تمام لباس های شما را به خوبی تمیز کرده و سالم نگهداری می کند. در این ماشین لباسشویی‌ها شستشو با آب سرد بهتر انجام می‌پذیرد.از دیگر خصوصیات مهم قابل اشاره در مورد این محصول می‌توان بهشستشوی خودکار مخزن مواد شوینده, دور خشک‌کن قابل تنظیموشستشوی خودکار دیگدر آن اشاره کرد.

ماشین لباسشویی بوش مدل: WAT24662IR  یک انتخاب درست برای خانم هایی که کیفیت و زیبایی ظاهری ماشین لباسشویی را باهم و در کنار هم می خواهند است. با خریداری ماشین لباسشویی بوش از آخرین تکنولوژی روز بهره مند شوید.امروزه برنامه های تعریف شده یک ماشین لباسشویی موقع استفاده، در صرفه جویی زمان و رسهولت کار خیلی به کاربران کمک خواهد کرد، برنامه‌های کارآمد این ماشین لباسشویی نیز عبارت است از :برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی،دارای دور خشک کن قابل تنظیم،سیستم شستشو با ذخیره زمانی،برنامه شستشوی تأخیری برای به‌ کارگیری دستگاه در زمان دلخواه،شستشوی سریع 30 دقیقه‌ای.همین حالا با خریدبوشاز تخفیف ویژه فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر برخوردار شوید. انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازمخانگیوشرابا ضمانت نامه معتبر شرکتیاز سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است.

درسایت انتخاب سنترمی توانید لباسشویی بوش را با بهترینقیمتخریداری فرمایید . انتخاب سنتر بهترین وبه روز ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است که به آسانی میتوانید ازسراسراقصی نقاط کشور خرید آنلاین داشته باشید.انتخاب سنتر فقط یکفروشگاه اینترنتینیست.امکان انتخاب درفروشگاه حقیقی وسفارش در فروشگاه مجازی درانتخاب سنترمیسراست.

 

درجشنوارهفروشمحصولات بوشخریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره، از تخفیف طلایی بوش و جایزه 50 میلیون تومانی در هر شب بهره مند شوند.

مشخصات فنی

مدل

WAT24662IR

رنگ محصول
سفید سیلور
برند
Bosch
ظرفیت دیگ لباسشویی
8 کیلویی
مصرف انرژی
+++A
عرض
59 سانتی متر
عمق
59 سانتی متر
ارتفاع
84.8 سانتی متر
نوع موتور
EciSilence Drive
دور موتور
1200 دور
نوع صفحه نمایش
لمسی
تعداد برنامه های شستشو
14
ورودی لوله آب سرد و گرم
دارد
سایر ویژگی ها

i-DOS: بصورت خودکار مقدار مایع شوینده و نرم کننده مورد نیاز شما را اندازه گیری می کند

حداکثر رطوبت بای مانده: 53%

VarioPerfect: شستشوی ملایم و بهینه

DrumClean: با قابلیت یادآوری

10 سال ضمانت روی EcoSilence Drive

طراحی AntiVibration: ثبات و کم صدایی بیشتر

عایق بندی صدا با مواد مرطوب کننده بیشتر

ActiveWater: مدیریت آب

نمایشگر LED لمسی و بزرگ

سطح صدای شستشو: dB 50

قفل کودک
دارد
  • انتخاب سنتر

قیمت لباسشویی دوو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی