انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK24265IR

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۵۰ ب.ظ

ماشین لباسشویی بوش مدل WAK24265IR

BOSCH WASHING MACHINE Model 24265IR


برای مشاهده قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAK24265IR کلیک کنید .

توضیحات

این مدل لباسشویی WAK24265IR با ظرفیت 7 کلیوگرم دارای موتور آرام و بی صدایی ست که در حالت شستشو 58 دسی‌بل صدا دارد و با مصرف انرژی کم در رده کم مصرف‌ترین های بوش قرار می‌گیرد(A+++).

از ویژگی‌های دیگر می‌توان به AllergyPlus/ECARF Quality Seal اشاره کرد که مخصوص و متناسب با نیازهای افراد آلرژیک است و همچنین VarioPerfect با داشتن گزینه‌های قابل انتخاب برنامه، 40% زمان کمتر یا 10% برق کمتر مصرف می‌کند.

X-1

در طراحی جدید دیواره‌های جانبی نه تنها زیبا هستند بلکه ثبات و حداقل لرزش را پیدا کرده‌اند. عایق‌های پیشرفته صدای کار کردن ماشین لباسشویی را حتی در زمان چرخش کامل جذب می‌کنند. شستشوی سریع 15 دقیقه ای لباس‌هایی با 2 کیلوگرم را که ممکن است کمی خاکی شده باشند را در مدت زمان 15 دقیقه بشورد.

X-2

این شستشو شامل شستشوی اصلی، آبکشی و چرخش است. در لباسشویی‌های بوش البسه به آرامی و کاملاً سنجیده شسته می‌شوند بنابراین هیچگونه صدمه‌ای به الیاف البسه وارد نشده، تار و پود آن به هم نخواهد پیچید و در نتیجه اتوکشی آنها بسیار آسان خواهد بود. با کمک  سیستم تشخیص وزن لباس دستگاه می‌تواند میزان آب ورودی را سنجیده و متناسب با وزن لباسها آب مصرف کند.

برایخرید لوازم خانگی بوشمانندماشین لباسشوییبوش، باید به نکات زیادی توجه داشته باشید تا خرید رضایت بخشی را انجام دهید. به طور مثال موقع انتخاب دستگاه حتما توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی مطابق با نیاز خانواده و تعداد افراد خانه تهیه کنید. رده مصرف انرژی دستگاه را نیز بررسی کنید تا هر ماه مجبور به پرداخت هزینه زیاد بابت اتلاف انرژی نشوید. گارانتی معتبر و طولانی مدت نیز از ویژگی های مهم یک ماشین لباسشویی به شمار می رود.

درسایت انتخاب سنترمی توانید لباسشویی بوش را با بهترینقیمتخریداری فرمایید . انتخاب سنتر بهترین وبه روز ترین فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی است که به آسانی میتوانید ازسراسراقصی نقاط کشور خرید آنلاین داشته باشید.انتخاب سنتر فقط یکفروشگاه اینترنتینیست.امکان انتخاب درفروشگاه حقیقی وسفارش در فروشگاه مجازی درانتخاب سنترمیسراست.

درجشنوارهفروشمحصولات بوشخریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره، از تخفیف طلایی بوش و جایزه 50 میلیون تومانی در هر شب بهره مند شوند.


مشخصات فنی

مدل

WAK24265IR

رنگ محصول
سفید سیلور
برند
Bosch
ظرفیت دیگ لباسشویی
7 کیلویی
مصرف انرژی
+++A
عرض
59.8 سانتی متر
عمق
59 سانتی متر
ارتفاع
84.8 سانتی متر
نوع موتور
EciSilence Drive
دور موتور
1200 دور
نوع صفحه نمایش
LED
تعداد برنامه های شستشو
14
ورودی لوله آب سرد و گرم
دارد
سایر ویژگی ها

VarioPerfect: برنامه های بهینگی در زمان یا مصرف انرژی با عملکرد شستشوی فوق العاده

VarioDrum: شستشوی ملایم یا شدید

طراحی AntiVibration: بدون لرزش و با حداقل صدا

ActiveWater: سامانه اتوماتیک تنظیم بار

قفل کودک
دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی