انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

تلویزیون ال ای دی 65 اینچ مدل : S35 BLD

انتخاب سنتر | جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۶ ب.ظ

تلویزیون ال ای دی 65 اینچ مدل : S35 BLD

SNOWA LED Model:S35 BLD


توضیحات

تلویزیون ال ای دی 65 اینچ مدل:S35 BLD یکی از تلویزیون‌های LED کمپانی «اسنوا» (Snowa) است. صفحه‌ی این تلویزیون از نوع تخت بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت Full HD نمایش دهد. همچنین متناسب با این کیفیت تصویر، برای آن رزولوشن 1920 × 1080 پیکسلی را در نظر گرفته‌اند. زاویه‌ی دید گسترده‌ی این تلویزیون، امکان تماشای آن را از زوایای گسترده‌ای فراهم می‌آورد.

در کنار امکانات مناسب تصویر این مدل، می‌توان به صدای پرقدرت تولید شده از آن هم اشاره کرد. این مدل با دو بلندگوی 15 واتی قادر است در مجموع 30 وات صدا تولید کند. همچنین چهار حالت مختلف صدا دارد. پشتیبانی این تلویزیون از سیستم‌های صوتی مختلف  Dolby، امکان بهره‌مندی از این تکنولوژی پیشرفته را فراهم می‌کند. وجود یک گیرنده‌ی دیجیتال داخلی در این مدل، باعث می‌شود که کاربران به خرید یک دستگاه جداگانه نیاز نداشته باشند و بتوانند به‌راحتی تمامی شبکه‌های صداوسیما را دریافت کنند.

تلویزیون ال ای دی مدل:S35 BLD قادر است از فرمت‌های صوتی و تصویری بسیار متنوعی پشتیبانی کرده و طیف وسیعی از اطلاعات را به نمایش درآورد. همچنین کاربران می‌توانند به واسطه‌ی قابلیت  PVR، برنامه‌های تلویزیونی را در حافظه‌های خارجی ذخیره کنند و از طریق ماشین زمان، تصویر را حین پخش ضبط کرده و به لحظات قبلی بازگردند.

در رابطه با درگاه‌های ارتباطی این مدل، باید گفت که این تلویزیون به یک عدد پورت USB 2.0 مجهز است که از این طریق می‌توانید فلش‌مموری یا هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن بهره‌مند شوید. همچنین این محصول دارای سه عدد ورودی HDMI است و با اتصال به سایر دستگاه‎های صوتی و تصویری، تصاویر را با کیفیت Full HD منتقل می‌کند.

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی اسنوا و یا حتی خرید اقساطی محصولات اسنوا را تنها از طریق انتخاب سنتر انجام دهید... مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر امکان خرید محصولات اسنوا با اقساط 6 ماهه همراه بهترین کیفیت را برای مشتریان گرامی خود در سراسر کشور فراهم آورده است.

همچنین قیمت تلویزیون ال ای دی اسنوا در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر با سایر فروشگاه ها و مراکز فروش لوازم خانگی اسنوا رقابت می کند.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی