انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ مدل : S38BLD

انتخاب سنتر | جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۴۷ ب.ظ

تلویزیون ال ای دی اسنوا 50 اینچ مدل : S38BLD

SNOWA LED TV Model S38BLD


توضیحات

تلویزیون ال ای دی اسنوا  50 اینچ مدل:S38 دارای کیفیت تصویر FULL HD بوده و می تواند تصاویری با رزولوشن 1080x1920 را به نمایش بگذارد و شما بیشترین کیفیت را در آن تجربه خواهید کرد.

ما اغلب علاقه داریم که منزل خود را مزین به وسایلی لوکس و در عین حال پیشرفته کنیم و بتوانیم از امکاناتی که در لوازم خانگی مان قرار داده شده است، نهایت استفاده را بکنیم. از جمله این وسایل که در هر خانه ای برای سرگرمی و اطلاع رسانی مورد استفاده قرار می گیرد، تلویزیون ها هستنند.

امروزه همه علاقه مندان به اخبار و سرگرمی در خانه و محل کار خود یک تلویزیون را مورد استفاده قرار می دهند و بیشترین موردی که مورد توجه آنها قرار دارد کیفیت صدا و تصویر آن می باشد. شرکت های مختلف نیز به این امر پی برده اند و اقدام به ساخت و عرضه تلویزیون های ال ای دی به بازار کرده اند.

آنچه که به عنوان اولین خصیصه در این محصولات خودنمایی می کند، ال ای دی بودن آنهاست که این نوع از صفحات به دلیل داشتن وزن کمتر و وضوح تصویر بالاتر طرفداران بیشتری دارند و همچنین باید به مصرف انرژی کمتر این صفحات اشاره کنیم، لذا می توان فهمید که دیگر عمر صفحات ال سی دی و پلاسما به پایان رسیده و با امکاناتی که LED ها در اختیارمان قرار می دهند، دیگر کسی نسبت به صفحات Plasma و LCD علاقه ای نشان نمی دهد.

علاوه بر کیفیت تصویر فوق العاده این محصول می توان به زاویه دید گسترده آن و نسبت تصویر خوبش نیز اشاره نمود که برای یک تلویزیون 50 اینچ با این قیمت بسیار مناسب است. همچنین سامانه بهبود رنگ این محصول نیز بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته و از آن راضی هستند.

همچنین تلویزیون ال ای دی اسنوا50 اینچ مدل :S38 دارای سیستم صوتی قدرتمندی نیز هست که می تواند صدایی 20 واتی را در فضای مورد استفاده شما منعکس نماید. در حقیقت این محصول دارای یک سیستم صوتی 2 کاناله است و دارای دو بلندگوی 10 واتی می باشد. البته ناگفته نماند که این مدل قابلیت پخش صدای فراگیر را نیز دارد.

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی اسنوا و یا حتی خرید اقساطی محصولات اسنوا را تنها از طریق انتخاب سنتر انجام دهید... مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر امکان خرید محصولات اسنوا با اقساط 6 ماهه همراه بهترین کیفیت را برای مشتریان گرامی خود در سراسر کشور فراهم آورده است.

همچنین قیمت تلویزیون ال ای دی اسنوا در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر با سایر فروشگاه ها و مراکز فروش لوازم خانگی اسنوا رقابت می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی