انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

تلویزیون ال ای دی اسنوا 32 اینچ مدل : S32BLDT2

انتخاب سنتر | جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۴ ب.ظ

تلویزیون ال ای دی اسنوا 32 اینچ مدل : S32BLDT2

SNOWA LED TV Model S32BLDT2


توضیحات

تلویزیون ال ای دی اسنوا 32  اینچ مدل: S32BLDT2 دارای زیبایی خاصی بوده و طراحی باریک دارد و کیفیت تصویر آن HD است و رزولوشن آن 768x1366 می باشد. این محصول HD و 32 اینچ مجهز به یک گیرنده دیجیتال قوی از نوع نسخه 2 می باشد. همچنین قابلیت ضبط تصاویر بر روی حافظه های جانبی در این مدل فراهم شده است که از آن با عنوان PVR یاد می شود.

تلویزیون های مختلفی تا کنون وارد بازار شده اند که می توان آنها را بر اساس سازنده و سایز و نوع صفحه نمایش و سایر موارد دسته بندی کرد. البته می توان این طبقه بندی ها را به صورت دیگری انجام داد و مثلا یک محصول را بر اساس رزولوشن نیز طبقه بندی نمود. همانطور که گفته شد یکی از مواردی که می توان طبقه بندی را بر اساس آن انجام داد، سایز تلویزیون است. تلویزیون ال ای دی اسنوا 32  اینچ مدل: S32BLDT2 همانطور که از نامش مشخص است، یکی از مدل های 322 اینچ موجود در بازار و ساخت شرکت بزرگ اسنوا می باشد که با طراحی زیبا و ساده  ای که دارد، چشم هر بیننده ای را خیره می کند.

تلویزیون ال ای دی اسنوا مدل: S32BLDT2 به دلیل داشتن صفحه ال ای دی مورد توجه خاصی قرار گرفته است ، چرا که صفحات ال ای دی نسبت به صفحات ال سی دی و پلاسما دارای تصاویری با کیفیت تر هستند و همچنین وزن و مصرف انرژی پایین تری دارند. از طرف دیگر مازاد بر اینها باید بدانیم که هر چه سایز یک تلویزیون کوچکتر می شود، کیفیت تصویر آن بالاتر می رود و تصاویر را با وضوح و روشنایی بهتری نمایش می دهد.

این TV مجهز به تکنولوژی IPS است که مورد توجه خیلی از مشتریان قرار دارد، ضمنا سیستم صوتی این مدل دارای قابلیت پخش صدای فراگیر است که در نوع خود و برای یک TV با این سطح قیمت بسیار عالی است. البته این ویژگی ها به اینجا ختم نمی شود و باید به قابلیت ماشین زمان و همچنین راهنمای الکترونیکی برنامه ها نیز اشاره کرد.

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی اسنوا و یا حتی خرید اقساطی محصولات اسنوا را تنها از طریق انتخاب سنتر انجام دهید... مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر امکان خرید محصولات اسنوا با اقساط 6 ماهه همراه بهترین کیفیت را برای مشتریان گرامی خود در سراسر کشور فراهم آورده است.

همچنین قیمت تلویزیون ال ای دی اسنوا در فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی انتخاب سنتر با سایر فروشگاه ها و مراکز فروش لوازم خانگی اسنوا رقابت می کند.

ضمنا این تلویزیون 32 اینچ دارای تکنولوژی و سامانه بهبود رنگ نیز می باشد که برای چنین تلویزیونی جای تعجب دارد که این چنین قابلیت های فوق العاده ای در نظر گفته شده باشد. علاوه بر اینها می توان به زاویه دید گسترده این محصول ارزشمند و خوش قیمت اشاره نمود و باید بدانیم که قابلیت اتصال تلفن همراه و تبلت به این مدل از طریق کابل امکانپذیر است.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی