انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

لباسشویی دوو مدل : DWK-9110C

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

لباسشویی دوو مدل : DWK-9110C

لباسشویی دوو-9کیلویی-1000دور


توضیحات

قیمت لباسشویی دوو

لباسشویی دوو مدل : DWK-9110C  یکی از محصولات کارآمد شرکت دوو با ظرفیت 9 کیلویی و مناسب یک خانواده 5 نفره است . این دستگاه با رده انرژی A+++ یک انتخاب درست در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی به حساب می آید . ماشین لباسشویی دوو با طراحی زیبا و لوکس مطابق سلیقه بسیاری از بانوان ایرانی می باشد . برای مشاهده محصولات از نزدیک و خرید  حضوری با ما تماس بگیرید .

 

امروزه علاوه بر مشخصات فنی شکل ظاهری ماشین لباسشویی ها نیز اهمیت زیادی پیدا کرده است . مدل DWK-9110 دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و دور موتور 1000 دور در دقیقه میباشد که سرعت  قابل توجه ای است و میتواند لباس ها را در زمان بسیار کوتاهی خشک کند .

 

دیگر مشخصات لباسشویی دوو مخزن الماسه است که ضمن بهبود چشم گیر کیفیت شستشو ، آسیب دیدگی الیاف لباس ها را به کمترین حد ممکن می رساند . همچنین شکل الماسی مخزنماشین لباسشویی دوو موجب تماس بیشتر لباس ها با محلول آب و مواد شوینده شده و کیفیت شستشو را به حداکثر می رساند .

 

درام-الماسی

 

سیستم شستشوی حباب ساز با تولید میلیون ها حباب هو ، سبب افزایش قدرت شویندگی لباس ها می گردد . در این سیستم شستشو برخورد شدید حباب های هوا قدرت پاک کنندگی لباس ها را افزایش می دهد و استفاده از حباب های هوا علاوه بر جایگزینی مناسب به جای محرک های فیزیکی ، باعث حلالیت پذیری بیشتر مواد شوینده و کاهش آسیب دیدگی لباس هامی شود .

 

bubble

 

برنامه های کاربردی این ماشین لباسشویی عبارت است از برنامه‌های شستشوی اقتصادی برای کاهش مصرف آب و انرژی، شبیه‌ ساز شستشو با دست ، شستشوی البسه ظریف، برنامه شستشوی تأخیری ، شستشوی سریع 300 دقیقه‌ای . سیستم شستشوی ضد چروک ، اگر برای وقت خود ارزش قائل هستید سیستم شستشوی بدون چروک خیلی به شما کمک خواهد کرد و با استفاده از این تکنولوژی کمترین چین‌وچروک را در البسه خود پس از شستشو و آبگیری شاهد خواهیم بود . در نتیجه زمان کمتری را در منزل مشغول کار خسته کننده اتوکشی لباسها می شوید .

 

  قیمت لباسشویی دوو  در فروشگاه ما با سایر فروشگاه های دیگر رقابت می کند و شما محصولات دوو را می توانید با نازلترین قیمت از انتخاب سنتر تهیه نمایید .

 

همین حالا با خریداری ماشین لباسشویی دوو  از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید . گارانتی یک محصول آیتم بسیار مهمی است ، انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو  را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است .

 

هدف ما فراهم آوردن زمینه خرید آسان و سریع لوازم خانگی از تمام نقاط ایران است .

 

گارانتی معتبر و قابل اطمینان را فراموش نکنید . برای خرید لوازم خانگی دوو  مانند ماشین لباسشویی  باید به نکات زیادی توجه داشته باشید . انتخاب سنتر ماشین لباسشویی دوو  را با گارانتی مطمئن و کیفیت عالی در اختیار شما قرار می دهد . اولین گارانتی ما تضمین کیفیت و تائید برند دوو است .

 

ماشین لباسشویی دوو  دارای خشک‌کن با دور بالا و قابل‌تنظیم است که مزیت سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی را به لیست امکانات این دستگاه افزوده است . فناوری نانوسیلور از دیگر مشخصات این مدل است که به کیفیت شستشوی هرچه‌ بهتر لباس های کثیف و از بین بردن باکتری‌ها و ذرات آلودگی کمک می‌کند .

 

تکنولوژی نانو سیلور ماشین لباسشویی دوو ثابت کرده است که قدرت ضدعفونی کردن 650 نوع میکروب و باکتری مختلف را دارا می باشد . این سیستم در طول دوره شستشو و آب کشیدن لباس  ها استفاده شده و ذرات نقره در ابعاد نانو جهت ضد عفونی کردن لباس ها به داخل پارچه نفوذ می کنند ، نانو سیلور نه تنها روی الیاف پارچه تأثیر قطعی می گذارد ، بلکه سایر قسمت هایلباسشویی مانند مخزن شستشو را نیز کاملا تمیز و ضد عفونی می کند . 

 

nano silver

 

اولین موضوعی که برای خانم‌ها مهم است کم‌صدا‌ بودن و بدون لرزش‌ بودن این دستگاه است ، پس حتما باید از اجناس اصلی او خریداری کنید که ضمانت‌نامه داشته باشند . درون ماشین لباس‌شویی صفحه‌ای استوانه‌ای شکل قرار دارد از جنس آلومینیوم فشرده و سبک که روی آن آج‌ های بسیار زیاد قرار گرفته‌اند برای شست‌وشوی لباس‌ ها . اگر این استوانه با فشار دست عقب و  جلو شود و تکان‌ های شدید بخورد پس حتما موقع کار کردن آلودگی صوتی زیادی ایجاد می‌کند .

 

تمام  محصولات انتخاب سنتر در صورت تمایل شما مشتریان عزیز امکان خرید حضوری و ملاحظه کیفیت محصول از نزدیک را دارا می باشند . اطمینان به انتخاب سنتر کار سختی نیست ، این بار لذت خرید اینترنتی لوازم خانگی  را با ما تجربه کنید ...

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی