انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

لباسشویی دوو مدل : DWK-8614s

انتخاب سنتر | يكشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۱۰ ب.ظ

لباسشویی دوو مدل : DWK-8614s

لباسشویی دوو-8کیلویی-1200دور


توضیحات

قیمت لباسشویی دوو

 

لباسشویی دوو مدل : DWK-8614S با موتور دایرکت درام (دور موتور 1400) از جدیدترین محصولات شرکت دوو (Daewoo) است که از قدرتی مطلوب، کیفیتی بالا، و طراحی زیبا و کارآمدی  برخوردار است. این دستگاه با امکانات و برنامه‌های متعدد باعث افزایش سهولت استفاده و همچنین کنترل مصرف انرژی می شود.

 

در طراحی ظاهری این دستگاه نیز شاهد دقت و ظرافت زیادی هستیم که ضمن زیبایی، با وجود ولوم تنظیم برنامه‌ها و چراغ‌های نشانگر متعدد، استفاده از دستگاه و اعمال تنظیمات مربوطه را بسیار ساده می‌ کند تا درکل این ماشین لباسشویی بتواند توجه سلیقه‌های مختلف را با کیفیت و طراحی مطلوب به خود جلب کند.

 

ماشین لباسشویی دوو در صورت تمایل شما امکان خرید حضوری و مشاهده کیفیت و کارایی دستگاه از نزدیک را دارا می باشد.

 

با خرید ماشین لباسشویی دوو از تخفیف ویژه فروشگاه ما برخوردار شوید. مجموعه تجارت الکترونیک انتخاب سنتر یک فروشگاه اینترنتی می باشد و امکان خرید اینترنتی لوازم خانگی دوو را با ضمانت نامه معتبر شرکتی از سراسر کشور برای مشتریان گرامی خود به ارمغان آورده است. با خرید از انتخاب سنتر و مشاهده قیمت لباسشویی دوو شگفت زده خواهید شد .

 

 

این دستگاه دارای مشخصات فنی مفید و قابل توجه است که در ادامه مطلب به شرح چگونگی کارایی آنها می پردازیم.

 

ماشین-لباسشویی-دوو

 

موتور direct drive ماشین لباسشویی دوو بدون تسمه هستند و با توجه به عدم وجود تسمه، موتور Direct Drive مستقیما دیگ را حرکت داده، لرزش و صدای دستگاه را پائین آورده و عمرماشین لباسشویی را بیشتر می کند.

 

حذف تسمه و تجهیزات جانبی علاوه بر کاهش انرژی مصرفی، فضای داخلی ماشین و ظرفیت شستشو را افزایش می دهد. ظرفیت شستشوی بالاتر نیز سبب می گردد در هر بار استفاده از ماشین لباسشویی شما بتوانید حجم بیشتری از البسه را با اندازه های بزرگتر مانند پتوها و ملحفه، به راحتی و با مصرف انرژی کمتر شستشو دهید.

 

مزایای موتور دایرکت درایو عبارت است از کاهش مصرف برق، کاهش صدا به خاطر حذف شدن بعضی قسمت های مکانیکی، افزایش دور موتور تا 1400 دور و خشکتر شدن لباسها در دور خشکن، کاهش وزن لباسشویی به خاطر حذف وزنه های بالانس (تعادلی)، افزایش کیفیت شستشو و تنوع برنامه ها، کاهش هزینه تعمیر و نگهداری، استفاده از سنسور هال به جای تاکو، کنترل دور چپو راست و خشکن با دقت بالا و مصرف انرژی کمتر نسبت به لباسشویی های تسمه ای.

 

direct-engine

 

از دیگر ویژگی های این محصول سیستم حباب ساز می باشد. تکنولوژی حباب ساز باعث افزایش کیفیت شستشو و در نتیجه تمیزی بیشتر البسه می گردد. در واقع سیستم حباب‌ساز راندمان شستشو را بالا می‌برد و باعث ترکیب موثرتر آب و ماده شوینده می‌شود. که در نوع خود یک ویژگی بسیار مهم است.

 

bubble

 

سیستم نانو سیلور با استفاده از نانو ذرات نقره، باکتری ها را از بین می برد. این سیستم در یخچال ها، ماشین لباسشویی ها، دستگاه های تهویه مطبوع، خوشبو کننده های هوا و جارو برقی ها به کار می رود. تکنولوژی سیلور نانو،  استفاده از خواص ذرات نقره در ابعاد 0.1 تا 1000 نانومتر است. وقتی ذره ای به این کوچکی تجزیه میشود خواص جدیدی را ایجاد کرده، و قابلیت ترکیب شوندگی بالای آن منجربه نفوذ مستقیم آن به درون باکتری ها شده باعث از بین رفتن باکتری و در نتیجه ایجاد پاکیزگی می شود. این بخش از دستگاه میتواند به مدت ده سال برای ضد عفونی نمودن و استریل نمودن پارچه ها مورد استفاده قرار گیرد. مزایای استفاده از سیستم سیلور نانو ازبین بردن بوهای نامطبوع، صرفه جویی درهزینه برق، و ایجاد منطقه عاری از باکتری است.

 

nano silver

 

از برنامه آبکشی اضافه برای اطمینان یافتن از پاک شدن البسه خود از هرگونه مواد، استفاده کنید. همچنین برای اطمینان داشتن از عدم وجود مواد شوینده در لابه لای لباس ها نیز کاربرد دارد.

 

کارایی صفحه نمایش LED به گونه ای است که مرحله شستشو، زمان باقیمانده، دور موتور، برنامه و دمای انتخابی ماشین لباسشویی  را نشان می دهد.

 

سیستم عیب یاب هوشمند برای سرعت بخشیدن به رفع مشکل دستگاه و آسایش هرچه بیشتر کاربر طراحی شده است. در این سیستم برای هرگونه مشکل یا عیب احتمالی در کارکرد و یا قطعات دستگاه سیگنال خاصی در نظر گرفته شده است. رده مصرف انرژی A+++, دور خشک‌کن قابل تنظیم و سیستم شستشوی ضد چروک از سایر ویژگی های ماشین لباسشویی دوو می باشد.

 

هرچه تعداد برنامه های ماشین لباسشویی بیشتر باشد، تنوع بیشتری برای انتخاب نوع شستشو را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. برنامه های شستشوی یک ماشین لباسشویی برای کاربران سهولت استفاده و صرفه جویی در زمان را به دنبال دارد. این مدل ماشین لباسشویی دوو از 122 عدد برنامه شستشو برخوردار است.

 

 برنامه شستشوی سریع 30 دقیقه ای لباس های کمتر کثیف را در کمترین زمان ممکن شستشو می کند و در وقت شما صرفه جویی خواهد کرد. برای شستشوی لباس های ظریف و با ارزش که نمی خواهید کوچکترین آسیبی به آنها برسد برنامه hand wash را انتخاب کنید و دیگر لازم نیست نگران لباس هایی که پارچه ظریفی دارند باشید و یا با دست آنها را شستشو کنید.

 

جهت صرفه جویی در مصرف آب و انرژی نیز برنامه شستشوی eco به شما کمک خواهد کرد و باعث کاهش هزینه های هر ماه شما بابت اتلاف آب و انرژی گران قیمت می شود.

 

در نهایت هم با استفاده از دکمه option می توان برنامه های شستشوی اضافی را انتخاب نمود که شامل شستشوی اولیه، آب کشی اضافی و برنامه شستشوی ضد چروک می باشد. سیستم شستشوی ضد چروک ضمن تمیز کردن لباس ها، از چروک شدن البسه جلوگیری می کند. 

 

نکته : مهم ترین مشخصه عملکردی یک دستگاه ماشین لباسشویی رده مصرف انرژی آن است. این مؤلفه که بر اساس دو معیار متوسط مصرف برق و آب تعیین می شود تاًثیر مستقیم بر قبوض  آب و برق ماهیانه دارد به همین دلیل بسیار مهم است که بسیار مورد توجه قرار گیرد.

 

در جشنواره تخفیف طلایی محصولات دوو خریداران می توانند با خرید از محصولات شامل جشنواره تخفیف طلایی دوو کارت های هدیه تخفیف دوو دریافت کنند و از اعتبار آن در خرید های بعدی خود از نمایندگی دوو استفاده نمایند .

 

فروشگاه انتخاب سنتر نمایندگی رسمی محصولات دوو با تجربه سالیان متمادی این افتخار را دارد که به شما مشتریان عزیز خدمات فروش اقساطی لوازم خانگی دوو با کارت های اعتباری را ارائه دهد .

 

فروشگاه انتخاب سنتر عرضه کننده و نمایندگی رسمی دوو ( daewoo ) می باشد .


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی