انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

انتخاب سنتر

انتخاب سنتر " مرکز انتخاب بهترین قیمت لوازم خانگی در ایران "

بلاگ رسمی انتخاب سنتر تخصصی ترین مرکز فروش آنلاین لوازم خانگی در ایران .

قیمت ال ای دی ایکس ویژن - انتخاب سنتر

انتخاب سنتر | چهارشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن ، با تجهیز شدن به آخرین فناوری های کیفیت تصویر ، به شما بالاترین وضوح و کیفیت تصویر را ارائه میدهد. سیستم عامل اندروید ۶، پردازشگرهای چند هسته ای Quad Core ، ماشین زمان Time-Shift و قابلیتهای WIFI Direct و WIFI Screen Mirror از جمله تکنولوژی های به کار رفته در ال ای دی های ایکس ویژن هستند، که این تلویزیون ها را به پرچم دارن این بازار تبدیل کرده اند.

انتخاب سنتر نمایندگی رسمی و آنلاین ایکس ویژن مفتخر است در جهت حمایت از کالا و گارگر ایرانی؛ ال ای دی های ایکس ویژن را با بهترین قیمت خدمت شما مشتریان عزیز عرضه کند و به عنوان پلی میان شما و ایکس ویژن باشد که خرید محصولات ایرانی  ایکس ویژن را برای شما هم میهنان عزیز آسان کند.

تمامی تلویزیون های ایکس ویژن عرضه شده در سایت انتخاب سنتر شامل گارانتی مادیران است که  اصالت کالا را تضمین کرد و شامل ضمانت سلامت برای مدت ۱۸ ماه است.

بهترین قیمت ال ای دی ایکس ویژن را در انتخاب سنتر پیدا کنید 

لینک صفحه :

 http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%DA%A9%D8%B3-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86/

  • انتخاب سنتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی